Heeft u een vraag, suggestie of wilt u een leuke of minder leuke ervaring met ons delen? Maak gebruik van één van de formulieren en u krijgt een reactie van ons.
Niet tevreden over onze klachtafhandeling?
Bent u ontevreden over de uitkomst van uw klacht en kan HTM u niet verder helpen?
- Neem contact op met het Klachtenloket Openbaar Vervoer. Dit loket kijkt naar de vervolgstappen in bemiddeling tussen u en HTM en geeft passende begeleiding.
- Leidt dit niet tot een oplossing? Neem dan contact op met de Geschillencommissie Openbaar vervoer. Deze commissie lost geschillen op met een bindende uitspraak.
Zowel het klachtenloket als de geschillencommissie behandelen alleen klachten die eerst door HTM in behandeling zijn genomen. De eerste stap is dus het indienen van een klacht via bovenstaande formulieren.
Tip: Neem altijd eerst contact op met het klachtenloket, voor de commissie wordt ingeschakeld. De medewerkers van het klachtenloket helpen graag verder met de te zetten stappen.