Online panel

Doe mee met het online panel!

HTM onderzoekt doorlopend de kwaliteit van haar dienstverlening. Onder andere via het online klantenpanel. Ook meedoen? Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom. We verloten regelmatig leuke prijzen.

Is de tram schoon genoeg? Rijdt de bus wel op tijd? Zijn er voldoende zitplaatsen in de tram? En voldoet de reisinformatie? HTM is benieuwd naar uw reiservaringen. Laat uw stem horen, door een aantal keer per jaar een korte vragenlijst in te vullen via internet. De resultaten gebruiken we om onze producten en diensten nog beter af te stemmen op uw wensen.

Hoe werkt het?

  • U krijgt een paar keer per jaar een uitnodiging om de eerstvolgende reis met HTM via internet te beoordelen
  • Deze korte vragenlijst kunt u tijdens of na afloop van uw reis invullen. Dat kan ook via smartphone of tablet
  • HTM nodigt u af en toe uit voor onderzoek (online of op een locatie) over andere onderwerpen die HTM raken en waar we uw mening over willen weten. Bijvoorbeeld over de dienstregeling of actuele reisinformatie
  • U kunt iedere keer zelf bepalen of u meedoet of niet
  • Deelname is anoniem en stopzetten kan op ieder moment
  • Regelmatig verloten we leuke prijzen onder de deelnemers

Persoonlijke gegevens zijn veilig

Marktonderzoeksbureau Citisens voert het onderzoek uit voor HTM. Citisens houdt zich aan de privacycodes die professionele marktonderzoekbureaus moeten hanteren. Citisens gebruikt uw gegevens alleen voor het HTM-panel, en geeft persoonlijke gegevens nooit door aan andere partijen. Zelfs HTM heeft geen toegang tot deze gegevens. Uw postadres wordt alleen gebruikt om gewonnen prijzen naar toe te sturen en alleen als u daar toestemming voor gegeven hebt. 

Wat doet HTM met de resultaten?

Met de resultaten van het online klantenpanel verbeteren we onze dienstverlening. Twee zaken die we hebben aangepakt omdat onze klanten dit aangaven: reisinformatie geven via een app bijvoorbeeld. En de informatie over omleidingen in onze folders is met hulp van het klantenpanel duidelijker geworden. Ook zijn de vasthoudstangen en betaalmogelijkheden in de tram, mede op basis van reacties van klantenpanelleden, verbeterd.

Meer weten of aanmelden?

Kijk op de website van het HTM klantenpanel voor meer informatie en aanmelden.