Doe mee met het online panel

Wij horen graag je mening of suggestie. HTM onderzoekt doorlopend de kwaliteit van haar dienstverlening. Onder andere via het online klantenpanel. Ook meedoen? Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom. We verloten regelmatig leuke prijzen.

online panel

Klantenpanel, deel je mening

HTM wil graag weten wat reizigers van de dienstverlening vinden. Daarom hebben we een klantenpanel. Op regelmatige wijze stuurt HTM vragenlijsten uit. Deelnemers aan het panel beoordelen hun tram- of busrit. Wat vind je van de reisinformatie, was de tram schoon, was de bus op tijd.  Met de informatie die we ontvangen kunnen we vaststellen waar u tevreden over bent en waar nog ruimte is voor verbetering. Help ons mee de dienstverlening verder te verbeteren en meld je aan.

Help ons mee de dienstverlening nog beter te maken

Deelname is anoniem en wordt door een extern bureau uitgevoerd.

Ik meld me aan

Hoe werkt het?

  • Je krijgt een paar keer per jaar een uitnodiging om de eerstvolgende reis met HTM via internet te beoordelen.
  • Deze vragenlijst kan je al tijdens je reis invullen. Met je smartphone of tablet.
  • Of na afloop achter de computer.
  • We nodigen je af en toe uit voor onderzoek (online of op een locatie) over andere onderwerpen die HTM raken en waar we jouw mening over willen weten. Bijvoorbeeld over de dienstregeling of actuele reisinformatie .
  • Je kunt iedere keer zelf bepalen of je meedoet, liefst zien we dat je meerdere keren en meerdere ritten beoordeelt.
  • Deelname is anoniem, wordt uitgevoerd door een extern bureau en kun je op ieder moment stopzetten.
  • Regelmatig verloten we leuke prijzen onder de deelnemers.

Je persoonlijke gegevens zijn veilig

Marktonderzoeksbureau Arachnea voert het onderzoek uit voor HTM. Arachnea houdt zich aan de privacycodes die professionele marktonderzoekbureaus moeten hanteren. Arachnea gebruikt je telefoonnummer en (e-mail)adres alleen voor het HTM-panel, en geeft persoonlijke gegevens nooit door aan andere partijen. Zelfs HTM heeft geen toegang tot je gegevens.

Wat doen we met de resultaten?

Met de resultaten van het online klantenpanel verbeteren we onze dienstverlening. Een paar voorbeelden van verbeteringen die we hebben opgepakt op basis van het klantenpanel: uitbreiding van capaciteit op lijn 3 en 4, verruiming openingstijden van de klantenservice, reisinformatie bieden via een app. Daarnaast mochten deelnemers aan het panel zelfs mee helpen met een ontruimingsoefening van de nieuwe stadstram.

HTM helpt je graag

Klantenservice: 0900-4864636

(gebruikelijke belkosten)

Maandag t/m vrijdag 07:00 – 22:00 uur
Zaterdag 08:00 – 22:00 uur
Zondag 09:00 – 22:00 uur
Of op Facebook en Twitter.