Online klantenpanel? Doe mee

HTM onderzoekt doorlopend de kwaliteit van haar dienstverlening. Onder andere via het online klantenpanel. Ook meedoen? Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom. We verloten regelmatig leuke prijzen.

online panel


Is de tram schoon genoeg? Rijdt de bus wel op tijd? Heb je een zitplaats in de tram of moet je vaak staan? En wat vind je van de reisinformatie? HTM is benieuwd naar jouw reiservaringen. Laat je stem horen, door een aantal keer per jaar een korte vragenlijst in te vullen via internet. De resultaten gebruiken we om onze producten en diensten nog beter af te stemmen op je wensen.

Doe mee met het HTM-panel

Deelname is anoniem

Aanmelden

Hoe werkt het?

  • Je krijgt een paar keer per jaar een uitnodiging om de eerstvolgende reis met HTM via internet te beoordelen.
  • Deze korte vragenlijst kan je tijdens of na afloop van je reis invullen. Ook via je smartphone of tablet.  
  • We nodigen je af en toe uit voor onderzoek (online of op een locatie) over andere onderwerpen die HTM raken en waar we jouw mening over willen weten. Bijvoorbeeld over de dienstregeling of actuele reisinformatie . 
  • Je kunt iedere keer zelf bepalen of je meedoet of niet. 
  • Deelname is anoniem en stopzetten kan op ieder moment. 
  • Regelmatig verloten we leuke prijzen onder de deelnemers.

Je persoonlijke gegevens zijn veilig

Marktonderzoeksbureau Arachnea voert het onderzoek uit voor HTM. Arachnea houdt zich aan de privacycodes die professionele marktonderzoekbureaus moeten hanteren. Arachnea gebruikt je telefoonnummer en (e-mail)adres alleen voor het HTM-panel, en geeft persoonlijke gegevens nooit door aan andere partijen. Zelfs HTM heeft geen toegang tot je gegevens. Je postadres wordt alleen gebruikt om gewonnen prijzen naar toe te sturen.

Wat doen we met de resultaten?

Met de resultaten van het online klantenpanel verbeteren we onze dienstverlening. Twee zaken die we hebben aangepakt omdat onze klanten dit aangaven: reisinformatie geven bieden via een app bijvoorbeeld. En de informatie over omleidingen in onze folders is met hulp van het klantenpanel duidelijker geworden. Daarnaast mochten deelnemers aan het panel zelfs mee helpen met een ontruimingsoefening van de nieuwe stadstram.  

HTM helpt je graag

Klantenservice: 0900-4864636

(gebruikelijke belkosten)

Maandag t/m vrijdag 07:00 – 22:00 uur
Zaterdag 08:00 – 22:00 uur
Zondag 09:00 – 22:00 uur
Of op Facebook en Twitter.