Voor leveranciers
Bij inkoop van goederen, diensten en werken volgt HTM de aanbestedingsregels van de Aanbestedingswet 2012 en van haar eigen aanbestedingsreglement.
Bij inkoop van goederen en diensten gebruikt HTM de standaard inkoopvoorwaarden. Voor inkoop van werken gebruikt HTM de U.A.V. 2012 met enkele aanpassingen.
Meest gestelde vragen
-
Documenten
-
Van welk aanbestedingsplatform maakt HTM gebruik?
CTM Aanbestedingsplatform
Om de aanbestedingsprocedures zo efficiënt en soepel mogelijk te laten verlopen, maakt HTM gebruik van het CTM Solution online aanbestedingsplatform.
Wil je als leverancier meedoen met openbare (Europese) aanbestedingen van HTM? Registreer je dan op CTM Solution. Het maken van een account is gratis.
Ben je al geregistreerd, dan kun je gebruik maken van je bestaande account. De publicaties voor HTM aanbestedingen zijn gepubliceerd op www.tenderned.nl. Zoek op: HTM Personenvervoer N.V.Vragen over CTM? Neem dan contact op met de helpdesk van CTM Solutions: 020-670 85 00. Of stuur een email
-
Erkenningsregelingen
Voor diverse categorieën werken, diensten en leveringen gebruikt HTM een erkenningsregeling. Partijen kunnen zich hiervoor op ieder tijdstip aanmelden. De doorlooptijd voor erkenning bedraagt in de praktijk 3-6 maanden. Dit is onder meer afhankelijk van de snelheid en compleetheid waarmee gegadigden hun informatie aanleveren.
Met ingang van 1 januari 2018 is de nieuwe erkenningsregeling 2018 - 2021 in werking getreden voor de categorieën 5.1 t/m 5.5.
Vragen over erkenningsregelingen?
Neem contact op met de heer D. Blischke, sectorhoofd Inkoop.
-
Bedrijfsgegevens HTM Personenvervoer N.V.
HTM Personenvervoer N.V.
Vestigingsadres: Koningin Julianaplein 10, 2595 AA ’s-Gravenhage
Kamer van Koophandel nummer: 27014495
BTW nummer: NL 8074.97.964.B01