Vervoervoorwaarden, Reizigershandvest en Privacy-verklaring

HTM wil je graag snel en comfortabel vervoeren. Daarom heeft HTM reisregels, vervoervoorwaarden en een reizigershandvest. Bovendien gaat HTM altijd zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. Bijvoorbeeld het afsluiten van een jaarabonnement op je OV-chipkaart.

Vervoervoorwaarden

De landelijke algemene vervoervoorwaarden gaan over je rechten en plichten als je reist met HTM. Bekijk de vervoervoorwaarden (deze gelden vanaf 1 mei 2015). Deze vervoervoorwaarden zijn ook in braille beschikbaar. Deze kun je aanvragen door een email te sturen naar info@htmbuzz.nl.

HTM maakt bij het afhandelen van gevonden voorwerpen, zoals beschreven in hoofdstuk 5 van de Algemene voorwaarden stads- en streekvervoer 2015, gebruik van de diensten van iLost. Gevonden voorwerpen worden door HTM in beheer gegeven aan iLost. Ben je iets kwijtgeraakt in bus of tram, kijk dan op gevonden voorwerpen.

Voor de regels die gelden in de verschillende trams en bussen, ga je naar onze reisregels.

Reizigershandvest

In dit handvest geven we aan wat je, als reiziger, van ons kunt verwachten en wat wij, als vervoerders HTM en HTMbuzz, van jou verwachten. Lees het handvest.

Privacy-verklaring

Kaartnummers van OV-chipkaarten, Gegevens van rekeninghouders, Informatie over vragen en gevonden/verloren voorwerpen. Dit zijn voorbeelden waarbij HTM persoonlijke gegevens ontvangt. Hoe HTM daarmee omgaat staat in de privacy-verklaring. Privacy-verklaring (HTM en je persoonlijke gegevens)  

Tram 2

HTM helpt je graag

Klantenservice: 0900-4864636

(gebruikelijke belkosten)

Maandag t/m vrijdag 07:00 – 22:00 uur
Zaterdag 08:00 – 22:00 uur
Zondag 09:00 – 22:00 uur
Of op Facebook en Twitter.