Contactformulieren
Neem contact op via het juiste formulier

Vragen, suggesties of een (minder) leuke ervaring delen?
Gebruik het juiste formulier en ontvang een reactie per mail.
Niet tevreden over onze klachtafhandeling?
Ontevreden over de uitkomst van uw klacht en komen we niet verder?
- Neem contact op met het Klachtenloket Openbaar Vervoer. Dit loket kijkt naar de vervolgstappen in bemiddeling tussen u en HTM en geeft passende begeleiding.
- Leidt dit niet tot een oplossing? Neem dan contact op met de Geschillencommissie Openbaar Vervoer. Deze commissie lost geschillen op met een bindende uitspraak.
Zowel het klachtenloket als de geschillencommissie behandelen alleen klachten die eerst door HTM in behandeling zijn genomen. De eerste stap is dus het indienen van een klacht via bovenstaande formulieren.
Tip: Neem altijd eerst contact op met het klachtenloket, voor de commissie wordt ingeschakeld. De medewerkers van het klachtenloket helpen graag verder met de te zetten stappen.


