Vraag, klacht of suggestie?

Heb je een vraag of opmerking? Heb je een klacht over bijvoorbeeld tramtijden, een kapotte halte of ervaar je vaak problemen met je OV-chipkaart? Wil je een suggestie doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren? Wij horen ze graag.

Vul daarvoor het reactieformulier in.

Sorry, we hebben ook de rood gemarkeerde gegevens van je nodig. Wil je deze invullen? Je kunt het formulier daarna versturen.

Persoonlijke gegevens

Vul hier je voornaam in

Vul hier je achternaam in

Geslacht

Vul hier een geldig e-mailadres in

Vul hier je telefoonnummer in

Gegevens over je reis

Vul zoveel mogelijk gegevens in. Weet je iets niet, laat het veld dan leeg.

Geef hier aan wat je klacht is

Tot slot

Vink dit vakje aan als je ermee akkoord gaat dat je gegevens worden gebruikt door HTM om je aanvraag af te handelen

HTM helpt je graag

Klantenservice: 0900-4864636

(gebruikelijke belkosten)

Maandag t/m vrijdag 07:00 – 22:00 uur
Zaterdag 08:00 – 22:00 uur
Zondag 09:00 – 22:00 uur
Of op Facebook en Twitter.