Grootgebruik contract

Voor uw medewerkers abonnementen aanvragen (minimum van 25), verlengen en wijzigen kan met een grootgebruik contract. Met een account krijgt u toegang tot een beveiligde website. Abonnementen zijn eenvoudig aan te vragen of te wijzigen. Een keer per maand ontvangt u een factuur. Voor alle vragen, opmerkingen en extra diensten kunnen medewerkers terecht bij ons serviceloket. Dit bevindt zich op de 3de etage van kantoren "Stichthage" op Station Den Haag Centraal. 

Voordelen voor de werkgever

  • Eenvoudige online aanvraag en beheer
  • Minder administratie
  • Alle zakelijke abonnementen op maandelijks factuur
  • De kosten voor het reizen met het openbaar vervoer voor woon-werkverkeer mag belastingvrij vergoed worden.
  • Overzichtelijke rapportages
  • Makkelijk de HTM-Relatiekaart aanvragen voor bezoekers en relaties.

Voordelen voor de werknemer

  • Het abonnement staat als reisproduct op de persoonlijke OV-chipkaart
  • Het abonnement mag voor zowel woon-werkverkeer als privé gebruikt worden
  • Speciaal serviceloket voor zakelijke klanten
  • Geen administratieve rompslomp

Service

Op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 16:00 uur is HTM telefonisch bereikbaar voor vragen van werkgevers. Tussen 11.00 en 13:00 uur kunnen medewerkers terecht bij ons speciale serviceloket op Station Den Haag Centraal. De roltrap in de stationshal naast de OV-Servicewinkel komt uit bij de ingang van kantorencomplex "Stichthage". Medewerkers kunnen zich melden bij de receptie. Het serviceloket zit op de 3e etage.

Voor informatie of een vrijblijvende offerte, kunt u contact opnemen met HTM B2B

Ton Hunnego